Zo maak je impact met je voertuig
Voertuigreclame: de belangrijkste info
Wat is voertuigreclame precies?
Voertuigreclame is het gebruik maken van een voertuig om een bedrijf, campagne of product te vergroten. Voertuigen (denk aan auto’s of boten) zijn vaak in beweging. Daarom hebben ze de potentie om reclame uitingen ver te verspreiden, op locaties en aan potentiële klanten die je anders zou missen.
Hoe effectief is voertuigreclame?
Schattingen over effectiviteit lopen uiteen, maar voertuigreclame levert in normale situaties duizenden weergaven per dag op. Bij veel snelwegkilometers, loopt dit op tot in de tienduizenden weergaven per dag.Voertuigreclame is een effectief middel. Zeker als het voertuig voorzien van jouw reclame veel in beweging is en op diverse locaties komt.
Is het mogelijk om al bestaande reclame of een wrap te vervangen?
Ja, het is mogelijk om voertuigreclame te vervangen. Als je bijvoorbeeld je logo wilt updaten, een nieuwe boodschap wilt communiceren of gewoon een frisse uitstraling wilt geven aan je voertuig, kan de bestaande voertuigreclame worden vervangen. Dit kan worden gedaan door de oude reclame te verwijderen en nieuwe reclame aan te brengen op het voertuig.
Wat is het verschil tussen autobelettering en carwrapping (auto wrappen)?
Bij Twee Reclame kun je kiezen voor autobelettering of het wrappen van de auto. Bij het beletteren van de auto wordt een logo, afbeelding of tekst aangebracht op de lak van de auto. De ondergrond blijft hetzelfde. Bij het wrappen van je voertuig wordt met een groter stuk folie, de gehele oppervlakte van (een deel van de) auto bedekt. Met een wrap zie je de originele lak niet meer, terwijl je die bij belettering nog wel ziet.
Wat is een voertuig wrap?
Een voertuig wrap is een dunne op maat gelaakte laag die over het originele oppervlakte van het voertuig gaat. Dat kan een auto, bus of bijvoorbeeld een boot zijn. Wraps worden gebruikt om het uiterlijk van het voertuig te veranderen: bijvoorbeeld om een matte effect te creëren, of om een logo of boodschap op ludieke wijze te kunnen uiten.
Hoe wordt voertuigreclame aangebracht?
Het aanbrengen verschilt per voertuig. Een autowrap wordt net weer anders dan een bootwrap. Ongeacht de wrap of belettering, wordt de wrap met professionele apparatuur aangebracht. In de voorbereiding wordt het oppervlakte volledig ontdaan van vuil, stof en andere imperfecties. Bij het aanbrengen strijken we de wrap of belettering glad, onder andere om luchtbellen te voorkomen..
Wat gebeurt er met de lak als ik de reclame of wrap verwijder?
Één van de voordelen van voertuigreclame is dat het op een later moment te verwijderen is. Dit kan zonder het originele lakwerk te beschadigen. Hierdoor wordt de verkoopwaarde van het voertuig niet verminderd. We raden altijd aan om de verwijdering over te laten aan professionals; dit om schade te voorkomen.
Prijsopgave of meer info aanvragen
Jouw voertuig wrappen of bestickeren? De keuze is reuze. Laat Twee Reclame je vrijblijvend adviseren wat voor jouw voertuig wel of niet gaat werken.
Vul het formulier in of neem contact op via 0172 – 47 42 41.
Prijsopgave of meer info aanvragen
Jouw voertuig wrappen of bestickeren? De keuze is reuze. Laat Twee Reclame je vrijblijvend adviseren wat voor jouw voertuig wel of niet gaat werken.
Vul het formulier in of neem contact op via 0172 – 47 42 41.
Voertuigereclame: de belangrijkste info
Wat is voertuigreclame precies?
Voertuigreclame is het gebruik maken van een voertuig om een bedrijf, campagne of product te vergroten. Voertuigen (denk aan auto’s of boten) zijn vaak in beweging. Daarom hebben ze de potentie om reclame uitingen ver te verspreiden, op locaties en aan potentiële klanten die je anders zou missen.
Hoe effectief is voertuigreclame?
Schattingen over effectiviteit lopen uiteen, maar voertuigreclame levert in normale situaties duizenden weergaven per dag op. Bij veel snelwegkilometers, loopt dit op tot in de tienduizenden weergaven per dag.Voertuigreclame is een effectief middel. Zeker als het voertuig voorzien van jouw reclame veel in beweging is en op diverse locaties komt.
Is het mogelijk om al bestaande reclame of een wrap te vervangen?
Ja, het is mogelijk om voertuigreclame te vervangen. Als je bijvoorbeeld je logo wilt updaten, een nieuwe boodschap wilt communiceren of gewoon een frisse uitstraling wilt geven aan je voertuig, kan de bestaande voertuigreclame worden vervangen. Dit kan worden gedaan door de oude reclame te verwijderen en nieuwe reclame aan te brengen op het voertuig.
Wat is het verschil tussen autobelettering en carwrapping (auto wrappen)?
Bij Twee Reclame kun je kiezen voor autobelettering of het wrappen van de auto. Bij het beletteren van de auto wordt een logo, afbeelding of tekst aangebracht op de lak van de auto. De ondergrond blijft hetzelfde. Bij het wrappen van je voertuig wordt met een groter stuk folie, de gehele oppervlakte van (een deel van de) auto bedekt. Met een wrap zie je de originele lak niet meer, terwijl je die bij belettering nog wel ziet.
Wat is een voertuig wrap?
Een voertuig wrap is een dunne op maat gelaakte laag die over het originele oppervlakte van het voertuig gaat. Dat kan een auto, bus of bijvoorbeeld een boot zijn. Wraps worden gebruikt om het uiterlijk van het voertuig te veranderen: bijvoorbeeld om een matte effect te creëren, of om een logo of boodschap op ludieke wijze te kunnen uiten.
Hoe wordt voertuigreclame aangebracht?
Het aanbrengen verschilt per voertuig. Een autowrap wordt net weer anders dan een bootwrap. Ongeacht de wrap of belettering, wordt de wrap met professionele apparatuur aangebracht. In de voorbereiding wordt het oppervlakte volledig ontdaan van vuil, stof en andere imperfecties. Bij het aanbrengen strijken we de wrap of belettering glad, onder andere om luchtbellen te voorkomen..
Wat gebeurt er met de lak als ik de reclame of wrap verwijder?
Één van de voordelen van voertuigreclame is dat het op een later moment te verwijderen is. Dit kan zonder het originele lakwerk te beschadigen. Hierdoor wordt de verkoopwaarde van het voertuig niet verminderd. We raden altijd aan om de verwijdering over te laten aan professionals; dit om schade te voorkomen.