ONZE SUPERIEURE INTERIEURFOLIES
Ineens kijkt je bedrijf uit op de Zwaan in Rotterdam of Times Square in New York
Tover je saaie wand om met indrukwekkende full color prints op textiel.
Indoor reclame & interieur: dit moet je weten
Wat is indoor reclame?
Indoor reclame-, interior signing of gewoon oer Hollands: binnen reclame. Veel termen, maar in feite betekent het hetzelfde: jouw boodschap op een krachtige manier overbrengen, binnen de muren van een gebouw. Dat kan een kantoor zijn, een winkelcentrum, hotel of andere openbare ruimte.
Wat zijn de voordelen van indoor reclame?
Indoor reclame verhoogt de merkloyaliteit, vergroot de naamsbekendheid en stimuleert verkopen. Daarnaast waait en regent het binnen niet, waardoor indoor reclame veel langer mooi blijft.
Binnen reclame heeft ook het voordeel dat het vaak gericht in te zetten is voor een specifieke doelgroep. In een fitnessruimte weet je dat er sporters zijn. Ideaal wanneer je supplementen verkoopt. Dat is anders dan adverteren aan bijvoorbeeld de snelweg, waar vaak maar een fractie van de passanten tot jouw doelgroep behoort.
Welke typen binnen reclame zijn er?
Kies je voor binnen reclame, dan heb je ruime keuze. Saaie of onbenutte wanden tover je met textieldoeken, naadloos behang of full-colourprints om tot sfeervolle ruimte. Zeker wanneer je het ontwerp voorziet van LED-frames. Maar ook het wrappen van meubels behoort tot binnen reclame. Daarmee fris je je interieur niet alleen op, het is ook duurzaam. Zeker wanneer je kiest voor het kwalitatieve 3M-DI-NOC folie gaan je meubels nog jaren mee. Welk type indoor reclame je ook kiest, ieder ontwerp is te voorzien van logo’s, huisstijl of een uiting die een actie ondersteunt. Twee Reclame heeft 35+ jaar ervaring in binnen reclame. Neem contact met ons op voor advies..
Waar plaats ik interieur reclame?
In de regel plaats je interieur reclame daar waar deze het meest opvalt. Denk dan aan een centrale locatie in het gebouw of een plek waar veel passanten langs komen. Soms vraagt de (ludieke) boodschap ook om plaatsing op een andere plek. Twee Reclame denkt altijd mee over hoe de plaatsing bijdraagt aan de effectiviteit.
Wat zijn de kosten van interieur reclame?
De kosten van indoorreclame variëren. Één enkel logo plaatsen heeft een ander prijskaartje dan een gehele hal voorzien van uitingen. Neem voor een passende offerte contact met ons op. Binnen twee werkdagen ontvangt u een offerte op maat, vaak nog sneller.
Indoor reclame & interieur: dit moet je weten
Wat is indoor reclame?
Indoor reclame-, interior signing of gewoon oer Hollands: binnen reclame. Veel termen, maar in feite betekent het hetzelfde: jouw boodschap op een krachtige manier overbrengen, binnen de muren van een gebouw. Dat kan een kantoor zijn, een winkelcentrum, hotel of andere openbare ruimte.
Wat zijn de voordelen van indoor reclame?
Indoor reclame verhoogt de merkloyaliteit, vergroot de naamsbekendheid en stimuleert verkopen. Daarnaast waait en regent het binnen niet, waardoor indoor reclame veel langer mooi blijft.
Binnen reclame heeft ook het voordeel dat het vaak gericht in te zetten is voor een specifieke doelgroep. In een fitnessruimte weet je dat er sporters zijn. Ideaal wanneer je supplementen verkoopt. Dat is anders dan adverteren aan bijvoorbeeld de snelweg, waar vaak maar een fractie van de passanten tot jouw doelgroep behoort.
Welke typen binnen reclame zijn er?
Kies je voor binnen reclame, dan heb je ruime keuze. Saaie of onbenutte wanden tover je met textieldoeken, naadloos behang of full-colourprints om tot sfeervolle ruimte. Zeker wanneer je het ontwerp voorziet van LED-frames. Maar ook het wrappen van meubels behoort tot binnen reclame. Daarmee fris je je interieur niet alleen op, het is ook duurzaam. Zeker wanneer je kiest voor het kwalitatieve 3M-DI-NOC folie gaan je meubels nog jaren mee. Welk type indoor reclame je ook kiest, ieder ontwerp is te voorzien van logo’s, huisstijl of een uiting die een actie ondersteunt. Twee Reclame heeft 35+ jaar ervaring in binnen reclame. Neem contact met ons op voor advies..
Waar plaats ik interieur reclame?
In de regel plaats je interieur reclame daar waar deze het meest opvalt. Denk dan aan een centrale locatie in het gebouw of een plek waar veel passanten langs komen. Soms vraagt de (ludieke) boodschap ook om plaatsing op een andere plek. Twee Reclame denkt altijd mee over hoe de plaatsing bijdraagt aan de effectiviteit.
Wat zijn de kosten van interieur reclame?
De kosten van indoorreclame variëren. Één enkel logo plaatsen heeft een ander prijskaartje dan een gehele hal voorzien van uitingen. Neem voor een passende offerte contact met ons op. Binnen twee werkdagen ontvangt u een offerte op maat, vaak nog sneller.
Meer info of een gratis offerte. Regel het hier.
Er bestaat geen andere locatie of organisatie zoals die van jou. Wil je weten welke indoor reclame past bij jouw situatie? Twee Reclame adviseert vrijblijvend over jouw mogelijkheden.
Vul het formulier in of neem contact op via 0172 – 47 42 41.